3 februari 2013

Mustaschfest. 2. 0

Mårten knåpade ihop en liten mustasch straxt innan festen :).

Det är så mycket runt omkring mig som jag måste ta tag i och lösa. Bostadssökandet till exempel, som just nu verkar omöjligt. Mäklaren hade visning idag och när jag kom hem igen hade de sista intressenterna inte hunnit gå därifrån. Det är en märklig känsla att ha främmande människor som går och kommenterar ditt hem. Det var en riktig reality check på att snart är livet på Östermalm slut, vart ska jag ta vägen och hur ska det gå? Jag försöker hålla hoppet och humöret uppe, det är ju ingen mening att ge upp än :)! 

Som tur är har jag ju alla dessa fantastiska vänner som ställer till med fester som värmer både hjärta och själ och som får mig att dra på smilgroparna och hamna i skrattattacker mer än en gång :). Som jag nämnde igår nalkades årets mustaschfest hemma hos Fancy Lane. Vi var ett stort gäng som samlades och det var väldigt intressant att se hur alla hade tolkat festens tema, mustasch. Jag hade ju tänkt att ge mig in i matchen om att vinna första priset för bästa mustasch men jag inser att det krävs en hel del förberedelser och kreativitet för att ens ha en chans. Nästa år ska jag lägga ned min själ på att tolka mustasch på bästa sätt :).

Som alltid fotas det en del på våra fester och så var det även denna gång. Här kommer ett urval av bilder ifrån festen.

Tack Fancy för årets muscheparty, Fifi skötte allt galant ;)! Tack alla deltagare på festen för att ni är dem ni är, stor kram till er alla :). 

Värdinnan Fancy och Annsan.
Alla tog med sig något tilltugg och det blev mycket gott att välja mellan, Yummy!
Kenta, förstapristagaren!
Vissa muschar orsakade vissa problem.
Ett gapskratt men...varför ser Mårten så skeptisk ut ?
Lars och Annsan
Melodifestivalfantaster bänkade sig i sovrummet.
Gubbhäng i soffan :).
"Handyman" och hans fina Jessica.
Elin
Ser ut som att Madame är i tryggtförvar :).
Chocker!!
Skratt, skratt och lite mer skratt
Kenta och  fina Annika
Bästa hantverksmuschen!
Ju fler muschar desto bättre :).
PARTY!
Bästa muschen! 
Någon sa att det ser ut som att vi alltid ser ut såhär :). Rosa hår är min nya grej ;).
Vackra flickor, Elin och Jessika.
Tre snyggingar!
Med en stor mustasch av kartong hängande fram och bak måste man ju bara vinna pris!
Annsan och Lars
Arvid och....vart tog Christine vägen ;).
Bästa idén om ni frågar mig, "Draw a mustasch on me"
I see you....

Malin, vad tänker du på egentligen ha ha!
Den onde och den gode ;).
Någon ser väldigt nöjd ut ;).



TACK FÖR ALLA SKRATT OCH ALLA GALNA UPPTÅG!!


2 kommentarer:

  1. OMG! Nåt måste vara jättefel med min röv! :P

    SvaraRadera
  2. Men Annika, hur kan du ens se en röv bland alla mustascher???? ;-)

    Fröken Pralin sååå fint inlägg. Nu ska jag fixa mina bilder. Men snor några av dina ;-)

    Piss Puss

    SvaraRadera